جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

بر آستان جانان

ملکه عروسکها

1392/10/21 18:39
نویسنده : مامان مژگان
115 بازدید
اشتراک گذاری

 

2 سال و 9 ماه

 

2 سال و 9 ماه

 

2 سال و 9 ماه

 

2 سال و 9 ماه

 

 

 

دختر عمر من است ،به فدایش همه غم های دلم

می کشم دست نوازشگر خود بر سر او

تا بداند

نفس و عشق و دل و دین من است

مثل باران خدا زیباست

رحمتی است بر دل ویران شده ام

نازنینی است که دوستش دارم

جون دلم ،عمرم،جانانم

فدای همه خوشگلیهات ...

فدای همه عشوه هات...

فدای همه بلبل زبونی هاست...

فدای اون حرف زدنت که عروسکهاتو می چینی و بعدش می گی"وای من چقدر زرنگم"

فدای اون کمک کردن های تو بشم که کمک من لباس هارو از ماشین لباسشویی در می آوری و بعد هم دم بند رخت کنارم می ایستی دونه دونه لباسهارو می دی دستم

عاشقتم عاشقتم عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)