جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بر آستان جانان

من برنده ام،تو فاتح

1394/1/22 13:34
نویسنده : مامان مژگان
434 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

باز هم شرط را باخته ام......!!!

این بازی را همیشه تو برنده ای.

من

تا به چشمان تو می رسم

همه چیز را فراموش می کنم.........

 

مقدس من،لطیف ترین،جانانم

وقتی می خواهی بری دستشویی یا مثلا به اتاق برسیم یا کاری انجام بدهیم با هم...در واقع مسافتی را با هم طی کنیم...به من میگی مامان بیا با هم مسابقه بدیم بدویم...همیشه تو اول می رسی با خنده به من

میگی :"ا مامان تو بازم باختی و من پرنده(برنده) شدم"

منم میگم:"آره مامان تو بردی از بس زرنگی"

 

اما صورتی قشنگم....لبخند می زنم و فکر می کنم

با بودن تو،با مادر تو بودن من ،همیشه برنده ام...و تو همیشه فاتح دل من،روح من،قلب من و زندگی من هستی....مقدس ترین صورتی

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

Khale
22 فروردین 94 13:47
تو هميشه قهرمانى دختر خانوم ميپرستمت..و چه مامانه با احساسي🎀🎀🎀🎀