جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

بر آستان جانان

شب یلدا

1392/10/1 17:11
نویسنده : مامان مژگان
178 بازدید
اشتراک گذاری

 

2 سال 8 ماهگی

 

 

 

 

شب یلدا شب دیدار یار است

شب جمع و شب شور و صفا است

شب یلدا شب شادیست جانان

شب شعر و غزل خوانی است جانان

 

نقل و نباتم،شیرینی،جانانم

دیشب سومین شب یلدای عمرت بود..عزیزترینم امیدوارم همچ شبی توی زندگیت یلدا نباشه

واسه من یلداترین شبها،شبهایی است که تو عزیز دلم مریض و ناخوشی..اون شبها جهنمی است برای من..بگذریم

مامان از چندروز قبل در تکاپو بود که دیشب به هممون خوش بگذره..آخه اولین یلدا 4نفره مون بودو اولین یلدایی که بود که تنها بودیم خاله وبابابزرگ نبودند

بابا جلال خرید کرده بود و منم از عصر خونه را مرتب کردم و هی بهت می گفتم امشب جشن داریم..تو گل گلی هم که دیده بودی بابا آجیل خریده هی می خواستی "تخمه پسته بخوری" به زور آروم نگهت داشتیم تا بتونیم عکس بگیریم و بعدش شما شروع کردی به پذیرایی از خودت

 

بعد هم یک نیم ساعت ،45 دقیقه ای رقصیدی و حسابی شبمون را روشن کردی

هم با اون رقص قشنگت هم با وجود و بودنت

چقدر هم که خوشگل شده بودی

بینظیری مادر بی نظیر

عاشقتم دیوونتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale
1 دی 92 22:25
fadatbeshamm nsfasam delam vasat tang shode