جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بر آستان جانان

دیالوگهای به یاد ماندنی(1)

1392/9/22 12:46
نویسنده : مامان مژگان
152 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

2 سال و هفت ماهگی

 

ای بلبل خوش آواز من

ای بلبل هم ساز من

ای سرو و ای شیرین سخن

بیا با من چنگی بزن

بیا تا نغمه عشق را

صدباره معنایش کنیم

خوشگلم،با نمکم،جانانم

اینها یک سری از بلبل زبونی و نمک ریزهای شماست خانوم خانومها:

 

مامان:"جانانم حالت بهتر شده گلم؟"

جانان:"آره بترم(بهترم)..حالا دیگه بستنی و دلستر بخورم."

 

جانان:"مامان ببین چی پیدا کردم!!"

مامان:" چی پیدا کردی خوشگلم؟"

جانان:"کیکمون(تیرکمون)!!!!"

 

جانان:"مامان بیا بشین پیشم"

مامان:"عزیزم باید نهار درست کنم..بابا جلال از سرکار میاد خسته است میخواد نهار بخوره"

جانان:"مامان،بابا سلال نهار نخوره..نهار نیمی خواد..تون پنیر بخوره (نون پنیر) بخوره!!"

 

 

2 سال و هفت ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)