جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بر آستان جانان

از همه زیباتران زیباتری

1392/7/25 23:44
نویسنده : مامان مژگان
207 بازدید
اشتراک گذاری

 

2 سال و شش ماهگی

دوستت دارم من ای زیبا پری

کز همه زیباتران زیباتری

حلقه زلفت به دام ما نشست

تو مگر زیباتر از نیلوفری

هرکه را در عالم خریدار دلی

روی خوبت را منم آن مشتری

چشم میگونت عجب حسرت نماست

باز دل برد از افسونگری

جگر مامان،عشق مامان،جانان مامان

درد و بلات تو چشام

درد و بلات تو جونم

الهی روزی هزاربار بلاگردونت بشم نفسم جونم عمرم دلبرم عروسک قشنگم

اینقدر دلبرتر ازقبل شدی..اینقدر دلبرتر از هر انسانی شدی که قابل وصف نیست

اینقدر عاشقتم اینقدر مجنونت شدم اینقدر دیوونتم که هیچ معیار و استانداردی واسه سنجش و گفتنش ندارم

 

اخ اخ با این همه بلبل زبونی که داری

با این همه شیرین کاری که می کنی

می ری زیرپرده پشت در می ایستی با اون صدا و لهجه و لحن قشنگت می گی:"مامان مسگان منتظر باباسلالم..."

وقتی بابایی می آید خونه شروع یمکنی رقصیدن وب هش می گی :"بابا سلال خسته نباسی"

پشت تلفن به بی بی و بابابزرگت می گی:"عیدت مبارک دوستت دارم"

یه چیزی نشونم می دی و می پرسی:"مامان با این سیکار می کنی؟" یا می گی:"کی بود رفت؟کی بود اومد؟کدا می ری مامان؟"

وقتی می خوام برم دکتر یک جوری می گی :"مامان نلو دددتر" می خوام جوون بدم

همش "سله بستنی "می خواهی یا "کیک تولد"

وقتی داریم چیزی می ریزیم روی غذا یا واست آب می ریزم دستمو می گیری و می گی:"بسه مامان بسه..یواش یواش"

 

یا وقتی می رم سر وسایل بابات با لحن هشدارآمیز می گی و انگشت اشاره ات را تکون می دی :"دست نسنیا مامان بابا سلال دعوات می کنه..فقط بابا سلال باید دست بسنه"

دورت بگردم عاشقتسم من و بابایی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khalash
27 مهر 92 17:28
khob mordam vasat eshgham doret begardamm