جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بر آستان جانان

جانان و دوستان1

1390/9/3 1:52
نویسنده : مامان مژگان
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

هفته دوم 6 ماهگی

 

تو آن ستاره ی درخشان در سینه ی عاشق منی ، میدانی
تو آن زورق غریب اندیشه ی ذهن عاشق منی،  میدانی

می گریزم از افسون دبده ی پر مهرت، ای جانان من
می شتابم به سوی ان قلب خفته ومهربانت، ای جانان من...

غزاله من،رعنا من،جانان من

عزیزم این عکس وقتی هفته دوم 6 ماهگی بودی گرفتیم..منزل دایی مامانی....اون یکی دخمل خانمی هم که تو عکس هست..مریم خانم هستند..دختر دایی مامانی..

این گل خانوم هم اول دی 1386 به دنیا اومده..و یک شیرین زبونی هست که نگو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mahtab
10 آذر 90 18:28
ghorbonet beram khoshgelam delam vasat tang shode zud bia dasto pa bolorie man
mahtab
10 آذر 90 18:30
golab khanum cheghadr khube to be donya umadi fereshteie kocholoe khoshakhlagh alan bababozorg bala sarame dare zogheto mikoneeeeeeeee
mahtab
10 آذر 90 18:31
baba bozorg az 100 harf 90tasho mige janan