جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بر آستان جانان

مهربان ترین!!!

1393/4/8 19:51
نویسنده : مامان مژگان
179 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خاله مهتاب خیلی دوستت دارم

تو بهترین خاله دنیا هستی

همه بچه های دنیا به من حسودی می کنند

آخه خاله ای مثل تو

که اینقدر منو دوست داری

واسم وقت می ذاری

حتی وقتی خیلی خسته ای

سرت درد می کنه

خوابت میاد

اما بازم کنار منی باهام بازی می کنی

بازم هوای منو داری

اینقدر خوشحالم تو هستی

اینقدر خوشحالم  تو خاله من هستی

اینقدر خوشحالم که تو را دارم

می دونم وقتی تو باشی

من دیگه تنها نمی مونم

به اندازه همه برگها و شکوفه ها

به اندازه آسمان

به بزرگی خورشید دوستت دارم

خاله مهتابم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

Mahtab
10 تیر 93 12:24
Man toro kheili dost daram midooni ke joonam vase to dar miyad delbaram to nafasamiii
خاله متاب
5 شهریور 93 22:02
تو هم بهترين دختر و عزيزترينى توى زندگيه من جانانم
❤مادر جون مانا ومانیا❤
12 آبان 93 7:34
چه دخمل نازی دارید رکورد دخترهای خوشگل رو زد براش اسفند دود کنید
Khale
12 آبان 93 9:27
من اينقدر دوستت دارم عشقم هر كارى هم ميكنم واست از جونمه و خوشحال ميشم تو دليله زندگيمى و عاشقتم تا بي نهايت