جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

بر آستان جانان

با خم ابروی خود کردی پریشان حال من

1392/5/29 8:49
نویسنده : مامان مژگان
151 بازدید
اشتراک گذاری

 

بلند بالا عزیز ابروکمونی

پر از ناز و کرشمه خوش زبونی

چشات دریا دلت هم آسمونی

نگات جادوخودت هم مهربونی

رخت سرخ و لبات رنگ اناری

یه گیسو دو زلفونت رنگ حنایی

چرا خوشگل پر از ناز و ادایی

بیار یکبار بیا یکبار به دلربایی

بیا لی لی بیا آروم بیا خوش می خرامی

بیا آهسته و نم نم بیا حکم شرابی

خانوم خانوم ،جانان خانوم

دردت تو سرم الهی دورت بگردم ایشالله پیش مرگت بشم  قربونه اخم و تخمت قربون اون قدت..فدای اون غبغبت بشم ایشالله

دورت گشتم چقدر تو نازی بمیرم واسه اون همه عشوه..این چه فیگوری هست تو گرفتی قند و نبات

 

وای جانان جانان اینقدر هر ساعت شیرین تر میشی که دیگه نمی  دونم چه جوری فدات بشم چه جوری چندبار بگم چقدر دوستت دارم و عاشقتم

هرچی تا حالا باها حرف زدیم را داری واسمون تکرار می کنی و حرفهایی هم که  هر روز می شنوی واسمون بازگو می کنی..اینقدر هم که ناز داری..می آیی می شینی توی بغل ما هی عشوه میایی و هی حرف می زنی

به خودت می گی "تانان خانوم" بهت می گم فلان چیزو می خواهی می گی :"نه خانوم"

به من می گی:"مسگان بیا بیشین رو فرش"

به بابا می گی:"بابا جلال خانوم"

از من می پرسی:"مامان،خاله می می خوشگله باباشه؟"

با خودت حرف می زنی و چیزهایی که من بهت گفتم را به خودت می گی:"خوشگله بابا،عسل مامان،عزیزم"

هی شان د شیپ می بینی واسمون قصه اش را تعریف می کنی با زبون خودت وهی توضیح می دی الان چه اتفاقی افتاده.واییییییییییییییی دورت بگردم

قروبن اون دون دونه انگشتهای پاشت برم که اندازه تخمه گل آفتابه

البته  اولین شبی که خوابیدی تو اتاق خودت اینقده واست گریه کردم اخه دلم واست تنگ شده بود.واسه اینکه شبها می چسبی به من می خوابی..واسه اینکه وقتی خودم از خواب بیدار میشم نصفه شبها دنبال دستهات می گشت و دستتهاتو می گرفتم تا دوباره آروم بخوابم..یا پاهات می گرفتم یم بوسیدم و پاهاتو می ذاشتم روی شکمم یا انگشتهای پاهاتو می گرفتم تو دستم تا آروم بخوابم و خواب خوب ببینم

تقریبا یک هفته هم هست که می ری تو اتاق خودت روی تختت می خوابی البته نزدیکهای سحر به هر بهونه ای خودت را جا یم دی رو تخت ما و تو بغل من ..که الهی پیش مرگت بشم

 

برخی اوقات هم دسوت ندای می خواهی توی هال بخوابی..فدای استقلالت بشم

وقتی می خواهی بریم بیرون می ری  کلی چیز به خودت آوریزون می کنی وبعد هم می گی :"خوشگل بشم..خوشگله شدم"

 

اخ فقط خدا میدونه که چقدر عاشقتیم

انشالله همیشه سالم و سلامت باشی نفسم گلم همه وجودم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مهتاب
29 مرداد 92 8:54
یعنی رسما مردم برات ت ت ت اخم نکن من میمیرم واست عشق خاله
آرزو
30 مرداد 92 12:26
ببخشيد مادر عزيز مي شه يك سوال ازتون بكنم
دوران بارداري براي باهوشي بچه كار خاصي كرديد ؟
موسيقي خاصي ؟ نحوه گذاشتن موسيقي ؟


سلام عزیزم
من کار خاصی نکردم
البته موسیقی واسش گذاشتم اونم نه به خاطر باهوش شدن به خاطر اینکه می خواستم سلیقه موسیقیاییش را شکل بدم
موسیقی سنتی و اواز شجریان می ذاشتم واسش
شبنم
18 شهریور 92 14:51
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک