جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بر آستان جانان

بلبل خوش الحان مامان

1392/5/11 19:16
نویسنده : مامان مژگان
127 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ای بلبل خوش آواز من

ای بلبل هم ساز من

ای سرو و ای شیرین سخن

آواز خود را سر بده

تا این نهال آرزو

باور کند رویای خود

 

خوشگل خانوم،دلبر خانوم،جانان خانوم

درد و بلات تو چشام..شدی بلبل..هرچیزی که ما میگیم تو هم تکرار می کنی..

من وقتی میخوام باهات حرف بزنم یا صدا کنم..بهت می گم "خانوم خانوم".."جانان خانوم".."جیگر مامان"..ووووو

امروز من رو تخت خوابیده بودم اومدی کنار گوشم گفتی :"سیگر مامان(جیگر مامان)" اینقدر قربون صدقت رفتم و واست کوبیدم تو سینه ام که گفتم الانه سکته می کنم....بعد دوباره تا می دیدی من می خوام بخوابم همینو میگفتی  تا من بیفتم روتو هزارتا بوست کنم....

 

بعد رفتی بیرون اومدی دوباره فکر کردی من خوابیدم..جلوی آیینه ویترین ایستادی عکس خودتو که دیدی می گی:"سلام تانان خانوم خوبی؟"

بعد خودت جواب دادی:"خوبم.."

 

من دورت نگردم؟ من نمیرم واست؟من پیش مرگت نشم اینقدر شیرین زبونی..........

دیشب تو ماشین می گی :"سولبیا می خوام(زولبیا) از اونا که خاله می می خورد"

خوب من فدات بشم

خوب من واسه تو بمیرم اینقدر شیرینی گل گلابم....

 

عاشقتیم..عاشقتیم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله
11 مرداد 92 19:23
قربونت برم عشق من