جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

بر آستان جانان

روز مادر مبارک

1393/1/31 19:20
نویسنده : مامان مژگان
241 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

من مادر ندارم..  ده ساله نمی تونم  مادرمو  در آغوش بکشم و بهش بگم

                                      "مادرم روزت مبارک"

10 تا ده سال دیگه هم بگذره باز نمی تونم....

اما در عوض  خودم مادرم..و همه کارهایی که یگانه مادرم برای من و خواهرم کرد برای تو و خواهرت میکنم تا یاد مادرم همیشه زنده بمونه...

روز همه مادرها مبارک....روح همه مادرهای آسمانی رحمت...

 

و از تو ممنونم عزیز دلم که با اومدن موهبت مادر شدن را به من اعطا کردی...تک به تک لحظه ها در این سه سالی که از اومدنت می گذره رحمت بوده است و شوق و شادی

عاشقتم هر دقیقه بیشتر از قبل....

پسندها (1)

نظرات (3)

الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 16:27
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
آویسا
31 فروردین 93 16:31
سلام مامانی روزت مبارک.من آویسا هستم الان 3 سالمه.از آشناییتون خوشحال شدم به منم سر بزنین
مهتاب
2 اردیبهشت 93 8:53
سلام خواهرم روزت مبارک میبوسمت این دختر نفسه منهقلب]